شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

قسمتی از یکی از آهنتگای پویا بیاتی

اینم قسمت دوست داشتنی یکی از آهنگای پویا بیاتی که اسمشو یادم نمیاد!!! 

 

به نظر من که خیلی قشنگه  

 

 

گریه می کنم به احترام تو 

گریه میکنم بخاطر خودم 

گریه میکنم که تنهایی من 

کادوی توئه واسه تولدم 

میشه چشماتو به من قرض بدی 

جای هردومون میخوام گریه کنم

  

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 15:15 http://m-bibak.blogfa.com

گیرم تمام دنیا بگویند ما مال هم نیستیم
ما به درد هم نمی خوریم
گیرم برای زیر یک سقف رفتن عشق، آخرین معیار این جماعت باشد
گیرم دوست داشتن بدون سند
حرام باشد، عجیب باشد، باور نکردنی باشد
گیرم تا آخر عمر تنها بمانم
گیرم دستانت در دستانم هرگز قفل نشود
من اما...
گیر این گیرها نیستم
من تا ابد گیر چشمان توام
گیر دوست داشتنت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد