شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

تقدیم به عشق من

کوتاه می‌گویم دوستت دارم اما...

از دوست داشتنت کوتاه نمی‌آیم..

.و اینم یه نوشته،

یه سری نوشته که فقط واسه یه نفر گذاستمشون

دوستانی که میان، امیدوارم براتون مفید باشه ...... .


 

 

ها ها هاچیه خیط شدین فکر کردین ابن پایین خبریه!!!


هیچ خبری نیست


امیدوارم خوشت اومده باشه میلادم.... .


هنوزم دوستت دارم


خیلی زیاد


دیشب خیلی به یادت گریه کردم.


هنوزم بغض دارم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد