شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

ملیم نالاحت است لفطا موزاحم نشفید

ملیم نالاحته:-(

من نیسم ایجا چ خبره بهم بگین!!!

این حنانه احدی هم مصیبتی شده..این سپهر هم کش تنبونی...همه بزلگ شدینا=-O

من نالاحتم...الکی انگ شادی نچسبونین

شچست عجقی خولدم..

اگه الکی شادین رمان "آبنبات چوبی"رو بخونین گلیه کنیم باهم

دارم رمانمو هم مینویسم ولی حال ندارم تو نت بذارم...

افسردگی نگیرم خوبه...الان ک دیگه نمیشه آهنگ قریم گوش کرد....هییییییییییییی 

ملیم افسلده سده


نظرات 4 + ارسال نظر
alinavabsafavi یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 17:37 http://alinavabsafavi

باشد، ببخشید مزاحم شدم. اگه کاری داشتین به وبلاگ من بیاین، خوش حال میشم.

alinavabsafavi شنبه 10 آبان 1393 ساعت 21:45 http://alinavabsafavi

مگه کفتن کلماتی مانند = تعطیل . کش تمبونی و از این قبیل بی ادبانه نیست

ای بابا
شما بزرگی خودتون ببخشید
وای وای وای
حالا مگه چی شده؟؟؟

alinavabsafavi شنبه 10 آبان 1393 ساعت 16:04 http://alinavabsafavi

مگه من چی گفتم . گفتم که یکمی موادبانه تر صحبت کنید .

واااا
مگه من بیادبانه صحبت کردم؟؟؟

alinavabsafavi جمعه 9 آبان 1393 ساعت 21:37 http://alinavabsafavi

شما کی هستید که اسمتون رو نوشتی دوستاران سید ؟
ایشون بامن بود مدیر وبلاگ . من سید علی هستم . اونی هم که با شما سر زیبایی حنانه خانوم بحث می کرد یکی از دوستام بود . اون خیلی حنانه خانوم را دوست داره . وگرنه من کی هستم که به خواهم به عکس دختر نامحرم نگاه کنم . من یکی از اونایی هستم که به قول شما می گین بچه مثبت . من ناخالصی ندارم (در دین اسلام ) فکر کنم بعد از این که لحن صحبت کردنم در وبلاگ تغییر یافت شما متوجه نشدید و گفتی بابا بزرگ . من 15 سالمه ولی مثل این پسر های بیجنبه نیستم که تا یه دخترو می بینه قشنگ آنالیزش می کنه و ... . دوست منو حلال کنید که باشما بحث کرد . آقا سپهر هیچ وقت وقتی طرف رو نمی شناسی از سر هوا صحبت نکن . و شما مدیر وبلاگ هرکس باشما کل کل کرد خیلی موادبانه صحبت کن و به طرف مقابل نگو ( تعطیل و ... ) بازم ببخشید. من که طلب بخشش کردم .........

بابا سپهر پسرعمومه ای ایهالناس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد