شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

تخم مرغ رنگی !!!!

دوستان براتون سه تا تخم مرغ رنگی نـــــــــــــاز گذاشتم که ازش طرح بردارین.طراحیشو یکی از همکارای مامانم توی هنرستان خیام کرده. فکر کنم خانوم احمدی. واقعا ممنونم ازشون. البته توی سه پست جدا می زارم چون نمی تونه سیو کنه.

 

عروسکم

بچه ها این عروسکیه که واسه ی حرفه و فنم دوختم.شما هم عکس هاتون رو بزارین برامون. 

  

اینم از یه طرف دیگه واسه اینکه دمشو ببینین آخه من عاشق دمش شدم 

دعا کنید برامون

سلام یدوباره.بچه ها یه چیزی یادم اومد لطفا سر سفره ی هفت سین موقعی که دارین دعا می کنین برای من و مانیا هم دعا کنید تا طرحمون توی جشنواره ی سمپاد قبول بشه. پیشاپیش از دعا هاتون ممنونم. دعا نکنین مدیونینا گفته باشم.

ماکت نازم

سلام بر و بچ اینم ماکت من و ملودی و سمی هست ببین چینگده خوجله. 

لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 

ادامه مطلب ...