شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

خوارزمی

بله حدود یک و نیم ساعت دیگه زندگی ما دگرگون میشود

من ک از اول هفته اصن استرس نداشتم دارم میمرم...نمیدونم میشا داره چیکار میکنه

خدایا ب ما صبر بده

انشالله ک قبول میشیم100%


پایان امتحانا

امتحانامون یه دو روزیه که تموم شده

رسما دیگه دانش آموز اول دبیرستان نیستیم

خعلی زود گذشت

البته الان یخورده باش کنار اومدم تو امتحانا ک کلا دپرس بودم

خدا خدامیکنم سال دیگه منو با بچه ها تو یه کلاس بندازن

راستی پیشنهادمیکنم آلبوم پالت رو گوش کنین

-شهر من بخند

-آقای بنفش

پالت عالیه...محشره

امروز ب خاطر کلیپامون اومدم بلاگ

حیف چه زود گذشت

دو سه ماه دیگه تولدمه

مدرسه ها داره تموم میشه همون مدرسه ی رویایی دبیرستان که تو کلاسای تابستونی اونقد اشتیاقشو داشتم

دیگه سال اول دبیرستان نخواهم بود

باید تعیین رشته کنم ب عبارتی دیگه برم تو دهن شیر

نمیدونم سال دیگه باهم خواهیم بود یا نه

دوست جونیام دوستون دارم

سمیر...ملودی...میشا...مهتاب...

چن سال دیگه قراره باهم باشیم...؟؟؟

best friend forever