شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

احترام - عشق

  به کسانی که در لا به لای مشغله شان؛ وقتی برایتان پیدا می کنند احترام بگذارید. اما... عاشق کسانی باشید؛ که وقتی به آن ها نیاز دارید هرگز به مشغله شان فکر نمی‌کنند.

ارزانی

چه کسی می گوید:

که گرانی شده است?

دوره ارزانیست!

دل ربودن ارزان!

دل شکستن ارزان!

دوستی ارزان است!

دشمنی ها ارزان!

چه شرافت ارزان!

تن عریان ارزان!

و دروغ از همه چیز ارزان تر ...

قیمت عشق چقدر کم شده است!

کمتر از آب روان!

و چه تخفیف بزرگی خورده؛

                                          قیمت هر انسان ...

غروب شادی هایمان فصل دوم

الان

شمارشو گرفتم بعد از اولین بوق برداشت.

خودم:الو سلام .... 

ادامه مطلب ...

غروب شادی هایمان

فصل اول

با صدای زنگ موبایلم چشمامو زور زورکی باز کردم.اه...بازم این لعنتی ...پس کی می خواد دست از این کاراش برداره.رد تماس زدم.30دقیقه ی بامداده. این خواب و بیداری حالیش نیست که دم به دقیقه به من زنگ می زنه و اس می ده؟؟؟

دوباره چشمامو بستم ولی به ثانیه نکشید که صدای "مسیج مسیج" موبایلم  ..... 

ادامه مطلب ...

اطلاعیه

سلـــــــــــــــــــام بر و بچ 

براتون خبر تازه دارم 

یه رمان نوشتم البته هنوز کاملش نکردمــــــــا ولی می تونید با مراجعه به داستان ها بخونیدش امیدوارم خوشتون بیاد. 

لطفا نظرات و پیشنهاداتون درباره ی رمانم یا برای بهودش رو بدبد.دوستتون دارم .

امضا: Ada