شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

طرز تهیه ی کالباس

مرغ چرخ کرده 1 کیلو

قارچ ریز 100 گرم (در صورت تمایل)

                                      هویچ 1 عدد (در صورت تمایل)

 مغز پسته 30 گرم(در صورت تمایل)

سیر 4 تا 5 حبه

زرده ی تخم مرغ 3 عدد

آرد 3 ق غ

روغن مایع 3 ق غ

نمک 1 ق م

ادویه :فلفل سیاه نصف ق م ، زنجبیل نصف ق م ، تخم گشنیز نصف ق م ، آویشن نصف ق م ، دارچین یک چهارم ق م ، جوز هندی یک چهارم ق م ، هل کوبیده شده نصف ق م ، میخک 3 عدد)

مرغ 2 الی 3 بار به همراه سیر ها چرخ شود

سپس ادویه ها به همراه روغن و زرده ی تخم مرغ و نمک اضافه شود.

سپس داخل چند لایه فویل مثل شکلات      پیچیده شود و دو طرف را جمع کنید که آب بدان وارد نشود. دور آن را نیز با نخ بپیچید و به مدت 45 الی 60 دقیقه در ظرف حاوی آب جوش بگذارید تا پخته شود.

شاخ دربیاریم!!!!

تا حالا دیده بودین تو وبلاگ انشا و داستان و اینا آموزش آشپزی برازن؟؟؟اگه ندیدین حالا ببینین و بدون من به دلیل درخواست های زیاد دوستان اقوام و آشنایان طرز تهیه ی کالباس رو می زارم تو بلاگ هر کی خواست بیاد برداره بابا مردم بس که دستومرشو پخش کردم!!!! برین تو اطلاعیه ها.

کمی معقول باشیم.

 

 

شکر که روز می گذرد و روزگار هم ... بخت را شکسته ام بلکه سفید شود ... سیاه شده بود تقصیر از من نبود که هر کس که رد شسد لگدی زد و عبور کرد ...

این بار به خودم قول داده ام که سوار بر خر غرور شوم تا زیر نعل های مردم الاغ صفت، استخوان های نفسم نشکند و خرخره ام را بغض های بی صفتی مردم آدم نما نجود ...

کمی معقول باشیم.

 

 

شکر که روز می گذرد و روزگار هم ... بخت را شکسته ام بلکه سفید شود ... سیاه شده بود تقصیر از من نبود که هر کس که رد شسد لگدی زد و عبور کرد ...

این بار به خودم قول داده ام که سوار بر خر غرور شوم تا زیر نعل های مردم الاغ صفت، استخوان های نفسم نشکند و خرخره ام را بغض های بی صفتی مردم آدم نما نجود ...

چند تا اس ام اس خوجل

گفته اند جای گنج در ویرانه هاست!!! راست گفتند چون وجودت در دل ویران ماست.

******

سردش بود ... دلم را برایش سوزاندم گرمش که شد ... با خاکسترش نوشت خدا حافظ !

ادامه مطلب ...