شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

چرخ و فلک زندگی

به روزگار اعتراض کردم

گفتمش:چرا روی چرخ و فلکت بعضی را بالا جا داده ای و بعضی را پایین؟

نیش خندی زد و گفت: نگران نباش، می چرخد ... .

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 14:29 http://m-bibak.blogfa.com

وقتی از دوست داشتن کسی مطمئن نیستی
حق نداری دستاشو بگیری که به دستات عادتش بدی...
وقتی کسی رو سهم خودت نمیدونی
وقتی موندنی نیستی
حق نداری از آینده ای خوش باهاش حرف بزنی و براش رویا بسازی...
وقتی دلت به موندن کنارش شک داره
حق نداری بهش بگی عشقم!
حق نداری بگی نفسم!
وقتی همیشه دنبال یه حرفی،
بحثی، سندی، بهانه ای هستی که ترکش کنی
حق نداری بهش بگی دوستت دارم!
وقتی به اعتماد کسی تکیه گاه شدی
حق نداری زمینش بزنی!
اگه این حق رو به خودت دادی بدون خیلی...







آپممممممممممممم[گل]

hanieh پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 12:27 http://eshgheparishone.blogfa.com

سلام......مررررررررررررررررررررسی


لینک شدی گلم.......

خاستی لینکم کن....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 12:25

روزگاریست همه عرض بدن می خواهند

همه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند

دیو هستند ولی مثل پری می پوشند

گرگ هایی که لباس پدری می پوشند

آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند

عشق ها را همه با دور کمر می سنجند

خوب طبیعیست که یکروزه به پایان برسد

عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد....



hanieh پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 12:24 http://eshgheparishone.blogfa.com

آرزو داشتن و آرزو کردن ساده و آسان است...
چیزی که سخت است دست به کار شدن و عمل کردن است

سلام
فرا رسدن ماه مهر به همه دوستان عزیز تسلیت ......

hanieh پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 12:24 http://eshgheparishone.blogfa.com

این روزها

بیشتر از هر زمانی

دوست دارم خودم باشم !!

دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم

و نه هراس از دست دادن را .....

هرکس مرا میخواهد بخاطر خودم بخواهد

دلم هوای خودم را کرده است ...

اینم جواب همه کسایی که میگن یارو هوایی شده ...

همین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد