شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

مشکی رنگ عشق

قلبم می تپد.اما برای که؟

قلبم خانه

قلبم می تپد.اما برای که؟

قلبم خانه ای خالیست

چرا کسی در آن نمی زیستد؟     

چرا کسی آن را نخریده؟

حتی با یک لبخندی؟

حتی با مهری کوچک

گشتم

گشتم دنیا را

میان احساس ها را

میان باور ها را

اما کسی آن را باور نداشت

به دنبال کسی گشتم که

باورش داشته باشد

که قلبم را به او ببخشم

گشتم

گشتم

و گشتم

در قلب ها

در فکرها

در هیچ جا

نشانی از یاد قلبم نبود

اما در جایی

در گوشه ای سرد

گوشه ی سرشار از سکوت تنهایی

کسی بود

فکری بود

یادی بود

که به یاد قلبم بود

تنها بود

اما تنهایی اش

قیمت یاد قلبم بود

تنهایی اش دلم را زد

خواست تنهایی اش را پر کنم

می خرید قلبم را

به قیمت دنیایش

به قیمت جانش

قلبم اما مغرور شد

تنهایش گذاشتم

شکستم قلبش را

بردم توانش را

و کشتم وجود روحش را

دگر بار گشتم

گشتم و گشتم

اما نیافتم آن که را می خواستم

جان داد امیدم

قلبم ایستاد از تپش

چرا بی ارزش است؟

ناگه تپید

برای کسی

کسی که او را گران خریده بود

به سویش پرواز کردم

دگر درآن گوشه نبود

دنیا را زیر و رو کردم

اما نبود

تنها نشستم در گوشه ای سرد

دلم هوایش را کرده بود

گریستم

تا آنجا که دنیا را مشکی دیدم

دست کشیدم

تا اطرافم را ببینم

دیدم قبری را

در کناری سرد

بوییدم بوی عشق می داد

بوی دوست داشتن

او رفته بود

و من حال در گوشه ای سرد

بهای خریدن قلبش را

می پرداختم

و با مشکی عشق

می دیدم عشقش را

مشکی

مشکی عشقم را نشانم داد

راست است که می گویند

مشیکیست رنگ عشق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد