شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

.........

شاید گویند من دیوانه ام

آری دیوانه ام

دیوانه ی معشوقم

ولی رفته است معشوقم

مانده ام تنها در این ویرانه ها

 

 

شاید گویند من دیوانه ام

آری دیوانه ام

دیوانه ی معشوقم

ولی رفته است معشوقم

مانده ام تنها در این ویرانه ها

دور از گل عشق و پروانه ها

می زنم من در عالم دیوانگی

میزنم گیتار زندگی

گیتار زندگی ای تهی

در دنیاییی بی او و همیشه واهی

میگویم از هر چه جفاست

از هر آنچه که در فاصله هاست

میگویم از غم دل

از کاست و کم دل

از جفای هوسی با نام عشق

از غم جدایی از بدل عشق

جانکاهی سوز عشقم

زد تیشه از تیز بر شوقم

امیدم رفته بر باد

آرزوهایم دست در دست باد

غم در من پیچیده است

طراوت از جان من رخت بسته است

نمی گویم که عشق جان باخته است

او رفته و در کناری پنهان، جای گرفته است.

رفتن او از جفایش نیست

فرارش از بی لیاقتی ماست

از وفور هوس است از وفور بی مهریست

برگرد و جانی بخش زندگی را

بگیر جای هوس را

بیا و نوری بخش جان ما را

نوری بی هوس بخش جان ما را

بمان با ما، در کنار ما

که بی تو معنی ندارد عمر ما.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد