شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

در کوچه های آسمان



سلام عرض شد خدمت شما خواننده ی گلی که داری اینو میخونی اوههه دیدین چی شد؟ههه خب با عرض پوزش بنده شما را اسکل کرده بیدم آخه شما که منو نمی بینین اههه اصلا ولش کن الان لابد میگید حتما خود درگیری داره نه والا خود درگیری چیه؟ امروز میخوام یکم بخندونمتون تاشاید برای لحظه ای تمام غم ها و ناراحتی ها تون رو فراموش کنید باعث افتخاره منه که بتونم شما رو بخندونم.

شاد باشید


در کوچه های آسمان


- ای بابا،کسی اینجا هست آیا؟؟؟

خدایا الان یک ساعته عینهون این آواره ها توی این دشت سفیدم. یعنی من در تعجبم!!اینجا چه جایی یه که سفیده بعد زمینش شبیه پشم گوسفنده یا به زیون خودمون همون پنبه

ولی به نظر میرسه که آسمون باشه حالا نه اینکه ما ازین شانسا داریم که باز بیایم تو آسمونم بشینیم وردل این ستاره ها والا!! 

 

بنده به شخصه فرق بین خواب و بیداری رو نمدونم .ولی خدایی اینجا خیلی باحاله اما هیچ کس اینجا نیست که من باهاش بحرفم من یکی که اگه یه ساعت حرف نزنم سکته میکنم.

مردم این همه خواب میبینن یکی تو باغ یکی تو آتیش لا اقل یه جیزی مشخصه اینجا که نه سرش مشخصه نه تهش.

همینجور با خودم صحبت میکردم که صدای تلفن اومد به این طرف واون طرف رفتم وبالأخره پیداش کردم . هااااااااان!!!چی مگه تلفن عمومی هم زنگ میخوره اصن یکی به من بگه تلفن عمومی اینجا چیکار میکنه وسط ابرا جلل خالق هستی!یعنی الان من توشوک 120 ولتی قرار گرفتم.رفتم تلفونو برداشتم:

- الو، سلام

- سلام شما با شرکت اوستا کریم تماس گرفته اید؛جهت برقراری تماس با اوستا کریم،یک فوت؛ جهت ارسال پیشنهادات و انتقادات دو فوت ویک چرخش؛ جهت شکایت از ان دسته انیمال های بی نظاکت روی زمین 3 فوت و 2چرخش و در آخر جهت دریافت کارنامه اعمالتان  صرفا هیچ کاری نکنید و فقط برای شادی روح مادر بزرگ پینوکیو، پدر ژپتوی شنل قرمزی،عمه ی صاحب سگ آقای پتیبل و تمام عزیزانی که میشناسید یک صلوات بفرستید.

منم گزینه ی آخری رو انتخاب کردم برای همین به فوت کردم اما یادم افتاد که اشتباه بود بعد دوفوت ،یه چرخش ، دو چرخش و سه تا صلوات....................................................

بومب تلفت منفجر شد . اما هنوز صداش میومد:

- مشترک بی تر بیت اگر نمی خواهید تماس بگیرید خب مرض داری تلفنو نابود میکنی ؟؟ اسکللل!!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد