شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

جوک خیلی باحال

جوک




2- 3 ترک دیر به قطار میرسن دنبالش میدوند دوتاشون سوار میشن ولی سومی نمیرسه وشروع میکنه به خندیدن. میگن چرا میخندی؟ میکه آخه اونا واسه بدرقه من اومده بودن


3-کلاغه تو اسمون تخم میذاره ولی تخمش نمیوفته پایین ....اگه گفتی چرا ؟؟؟؟

.

نرو پایین یکم فکر کن

.

چون شورت پاش بود


4-یه ترکه میره بهشت زعرا از مسئولش میپرسه آقا راسته که میگن شهدا زنده اند؟میگه بله آقا ... ترکه میگه پس قربونت این غضنفر مارو صداش کن بیاد

بقی ه در ادامه مطلب جان من برین توش نظرم بدین 

  

5-بازرس اومده بود از مدرسه بازدید کنه.یکه از بچه هار صدا کرد وگفت:یک سوال میپرسم تا سطح علمی تورو بدونم. بگو ببینم کی در قلعه ی خیبرو شکست؟ دانش آموز میزنه زیر گریه و میگه: اقا به خدا کار ما نسیت. بازرس عصبانی میشه و میره پیش معلم و موصوع رو تعریف میکنه. معلمه میگه

:من فکر نکنم کار اون باسه آخه اون بچه ی خوبیه

بازرس کلافه شده بود میره پیش مدیر و همه چی رو تعریف میکنه. مدیر هم میگه:اشکال نداره شما بگید چقدر خرج داره خودم میدم


6- یه مرده صبح که از خواب پا میشه یه زنش میگه که دیشب که پاشدم برم دستشویی تا دره دستشویی را باز کردم یه دفه چراغ روشن شد ترسیدم در را بستم گفتم مگه میشه حتما کار جن بوده دوباره در را باز کردم چراغ روشن شد منم یه بسم ا... گفتم و رفتم کارما کردم...حرفای مرده که تموم میشه زنش میگه خاک بر سرت پس بگو چرا یخچال خیس بود.


7-تبلیغ حیف نونی: خمیر دندون پونه چشمو نمیسوزونه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد