شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

بخندین یه کم شاد باشین

داییم گفت : اگه کنترل مملکتو بدن دست من ایران رو آباد میکنم!

یهو پسر داییم گفت:

شما یه کنترل تلویزیون دستته اعصاب همه رو خراب کردی حالا کنترل مملکت رو میخوای 


یه سال ساعت دوازده شب داشت برف میومد منم خوشحال گفتم آخ جون فردا تعطیله یهو برف قط شد !! بارون اومد برفا آب شد!! بارونم بند اومد …. کم مونده بود نصفه شبی خورشید شروع کنه به تابیدن !


دختر چیست ؟


به فاصله میان کلیپس تا لبه چکمه “دختر” گفته میشود


معلم پدرشاگردش رو احضار میکنه مدرسه...

فرداش پدر شاگرد میاد میگه چی شده؟مشکل چیه؟

معلم میگه بچه ی شما خیلی خنگه..!

پدر:یعنی چی؟

معلم:الان بهتون میگم..نگاه کنید...

به شاگردش میگه برو ببین من تو حیاط مدرسه ام؟

پسره میره و میادمیگه نه خانم معلم توحیاط نبودید..

معلم میگه شاید تو دفتر مدیر ام برو اونجا رو ببین

پسره دوباره میره و میاد میگه نه خانم اونجا هم نبودید...

معلم به پدر پسره میگه ببینید..ببینیدچقدر بچتون خنگه...

پدر میگه: خب شاید رفتی مرخصی ....!!!!

بقول فامیل دور من دیگه حرفی ندارم


در آخرآغاز تاج گذاری امام زمان(ع) را به همه شیعیان و دوستان  تبریک میگم.به امید ظهور هر چه زودتر آقا...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد