شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

کمی معقول باشیم.

 

 

شکر که روز می گذرد و روزگار هم ... بخت را شکسته ام بلکه سفید شود ... سیاه شده بود تقصیر از من نبود که هر کس که رد شسد لگدی زد و عبور کرد ...

این بار به خودم قول داده ام که سوار بر خر غرور شوم تا زیر نعل های مردم الاغ صفت، استخوان های نفسم نشکند و خرخره ام را بغض های بی صفتی مردم آدم نما نجود ...

نظرات 2 + ارسال نظر
رونیا یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 13:09 http://kolbeye-tanhai.blogsky.com

عالی بود

عسل یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 12:29 http://funnyfriends.mihanblog.com/

سلام گلم.
خوبی؟
مطالبت قشنگه. میای به منم سر بزنی؟
یه وب درست کردم فقط واسه خنده
اگه دوست داشتی با اسم وبم لینکم کن و بعد بهم خبر بده که با چه اسمی لینکت کنم؟
مرسی. منتظرتم

آره دارم میام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد