شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

چند متن کوتاه

 

 

 

خاطرات خیلی عجیبند. گاهی اوقات می خندیم به روزهایی که گریه می کردیم و گاهی اوقات می گریم به یاد روز هایی که می خندیدیم. 

 

 

قدر چیزی را که داری بدان قبل از اینکه به تو یادآوری کنند: باید قدر چیزی را که داشتی می دانستی. 

 

گاهی اوقات سکوت بهترین حرف و نبودن بهترین حضور است.

 

 

 

کسانی هستند که از خودمان می رنجانیمشان مثل ساعت هایی که صبح ها دلسوزانه زنگ می زنند و درمیان خواب و بیداری بر سرشان می کوبیم و بعد می فهمیم که خیلی دیر شده . 

رویا های کوچک را آرزو نکن زیرا برای پرواز دادن قلبت به اندازه ی کافی نیرو ندارند. 

 

 

 

عکس های قشنگ دلیل بر زیبایی نیست. هنر عکاس است. زیبا آن است درونت زیبا باشد که مدیون هیچ عکاسی نباشی. 

 

 

 

 

میدونی چه موقع از روی دوچرخه میفتی؟ زمانی که رکاب زدن را فراموش کنی.

زندگی نیز این گونه است.

نظرات 3 + ارسال نظر
sara یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 09:51 http://sara-zi.blogfa.com

من برای خودم می نویسم…

توبرای خودت بخوان…

من حرف دلم رامی نویسم…

توحرف دلت را بخوان…

من برای عشق می نویسم…

توبرای معشوقه ات بخوان…

sara یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 09:50 http://sara-zi.blogfa.com

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟

sara یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 09:49 http://sara-zi.blogfa.com

دلم درد می کند

انگار

خام بودند

خیال هایی که به خوردم داده بودی . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد