شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

زندگی رسم قشنگیست " ورژن جدید – مانی ام کا ورژن"

 

زندگی رسم قشنگیست " ورژن جدید – مانی ام کا ورژن"


زندگی رسم قشنگیست ولی پایانش

گریه آدم هاست

بر سر قبری که تو در آن خواهی خفت

 

ادامه مطلب

 

تو که پایان رهت میدانی

کاش کاغذ قلمی برداری

 و در آن کاغذ پاپیروسی

بنویسی" ای دوست

تو که آخر ز همه پیروزی

در همان روزی که میکنی خاک مرا

برسر جسمم ناله و آه مکن

اشک مریز

مگر نمی دانی قیمت گریه دراین نوسانات بحرانی

گشته هر قطره ی اشک فلان تومانی

تو خودت میدانی که دستم ز جهان کوتاه است

و ندارم پولی که دهم پاداشت

و فرزندانم

که خودت به دانی

در عرصه میراث خوری خود نخبند

من همه جوانب را گفتم

و تو خود می دانی؟

گرچه این لفظ قشنگی نیست برای گفتن

لیک تنها راه است برای راحت خفتن

گفتم این را که بیاموزی اش

من نگفتم که بِاِجراییش

گفتم این را که رود در ذهنت

گر تو جایی خواندی نیایی به جنگم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد