شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

شعر طنز داماد بی مادر زن




  

the grooms mother شعر طنز داماد بی مادر زن

 

دوش مادر زن به من پرخاش کرد
هیکلم با چوب آش و لا ش کرد

 

 

گفت : ای داماد ، ای آدم نشو
حیف آن دختر که من دادم به تو

 

   

من نمی دانستم آدم نیستی
لایق لطف دمادم نیستی

 

 

هر کسی داماد شد در عمر خویش
بی گمان یا خر بُود یا گاومیش

 

  

گفتمش : من اول آدم بوده ام
تاج گل بر فرق عالم بوده ام

 

  

بعد از روی جوانی خر شدم
پایبند خانه و همسر شدم

  

 

آدم اول کم کمک خر می شود
بعد از آن ناچار شوهر می شود

  

 

هر کسی کو زن گرفت از بی غمی
نام او دیگر نباشد آدمی

 

  

غیر شوی حضرت حوا ، که بود
شوهری «آدم» بر او صدها درود

 

  

حق تعالی نام او آدم گذاشت
چون که این داماد ، مادر زن نداشت

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد