شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

بخندین


  








خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ



بقیش جکه

اگه مطالب درسی رو به صورت پست، تو فیس بوک می ذاشتن، شک نکنین الان
 معدلتون کمتر از ۱۹ نبود.

 آیا می دونستین مریخیا وختی پاشون پیچ می خوره زمین نمی خورن؟
مریخ می خورن
من برم پیِ اکتشافات بعدیم
چقدر باهوشم خدایا ممنونم ازت

 اعتراف می کنم هر روز صبح که بیدار می شم
با خودم تصمیم می گیرم که امروز خیلی خلاق و پر انرژی باشم.
بعد یه صدایی تو سرم میگه آره اینو خوب اومدی…
بعد جفتمون با هم می خندیم.
بعد تصمیم می گیریم یه چرتی بزنیم.

یکی رو اکسپت کردم، پیام داده:
از برقراری ارتباط با شما خوشحالم
امیدوارم لحظات خوبی را در کنار هم سپری کنیم!
فک کنم طرف مهماندار هواپیمایی چیزیه

 اگر از بچگی به جای سیگار بهمون می گفتن مسواک ضرر داره، الان هیچ کس دندون درد نداشت همه دور هم جمع می شدیم یواشکی مسواک می زدیم.

طرف هیکلش مثل پاندای کونگفوکاره، بعد نوشته آنقدر ظریفم که با یک نگاه سرد می شکنم.

 مورد داشتیم تیم ملی یه کشور می بازه، مردمش می ریزن بیرون از خوشحالی

به گفته کارشناسای فیفا، اگه مسی گل نمی زد خود داور یه گل می زد بالاخره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد