شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

بای

خب کار امروز من تموم شد. 

 

همچنان منتظر شما هستیم. 

 

نظرم موخوام. 

 

کاری باری؟ 

 

بدروووووووووووووووووود.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 11:23 http://m-bibak.blogfa.com

اگر روزی به جرم سرخ احساس
برای شاخه ای یخ ناله کردم

برای ماندن و پروانه گشتن
به روی زندگیمان سایه کردم

اگر روزی ته یک قصه را من
برای دلخوشی افسانه کردم

اگر بازآمدی اینجا کنارم
به روی عاشقی پیمانه کردم

اگر روزی میان کوچه عشق
کنار تو خزان را بیمه کردم

میان سایه ای از جنس لبخند
من اینجا با تو شاید لانه کردم.



هستیم زیر سایت....

محمد چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 10:44 http://m-bibak.blogfa.com

سلام گوگولی دالی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 10:44 http://m-bibak.blogfa.com

وقتی نیستی
فقط به یک چیز فکر می کنم
رفته ای
همسایه ی درخت باشی
شادی هایت را
کنار غم هایش بگذاری
رفته ای
گاه و بی گاه
در خواب پرنده ها دانه بپاشی
به شاخه های لبریز از برگ
سر و سامان بدهی
کار تو همین است
کار تو
بوسیدن شکوفه هاست
وقتی نیستی
باز هم من
به خوشبختی نزدیکم
همین لبخندهای زیبایت
از دورهای دورهای دور
دست هایم را می گیرد
و کنار آینه می نشاندم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد