شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

اشک شوق میریزم ... .

اشک میریزم

نه بخاطر اینکه رفته ای و تنهایم گذاشتی

نه اینکه هیچوقت باورم نداشتی

 

 

نه اینکه به اعتمادم از پشت خنجر زدی

نه برای خیانتی که  به من کردی

و نه چون عشقت هوسی بی پایه بیش نبود

و نه حتی برای قلبی که شکستی و رفتی

همان قلبی که میگفتی می خواهی با قلبت عوضش کنی

و برای همیشه در آن بمانی

همان قلب که هنوز هم جایگاه توست


شدت اشک هایم را نبین

اشک هایم اشک شوق است

اشک اینکه بیشتر از این به تو دل نبستم

به تویی که مال من نبودی

هرچمد که این عشق به اندازه ی تمام دنیا زیاد باشد

خوشحالم که چشم به حق دیگران ندارم،







تقدیم به تو میلاد عزیزم.



نظرات 3 + ارسال نظر

سلام ممنون از حضور گرمت خوشحال شدم بازم بیا...وب خوبی داری موفق باشی

محمد شنبه 5 مهر 1393 ساعت 19:12 http://m-bibak.blogfa.com

نزدیک تر به تو
خودم را با دریاچه ی کوچکی
اشتباه می گیرم
بیا کنار من
و جای تمام آهوهایی باش
که از لب هایم آب می نوشند.

علی شنبه 5 مهر 1393 ساعت 18:53 http://ploton.blogsky.com

پست تامل برانگیزی بودمثل همیشه
خداقوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد